بیوگرافی هنرمندان

بیوگرافی جلیل سجاد(پدیدآور، مدیر پروژه، نویسنده، شاعر، آهنگساز، خواننده و نوازنده)آلبوم شنونده پارسی

جلیل سجاد

(پدیدآور، مدیر پروژه، نویسنده، شاعر، آهنگساز، خواننده و نوازنده) photo_2017-09-27_12-00-03

(متولد آذرماه ۱۳۵۳- اصفهان)

 

 

 

اساتید:

فراگیری آواز را از سال ۱۳۷۶ با حضور در کلاس درس استاد علی‌اصغر شاهزیدی آغاز نمود و تاکنون ۱۹ سال است که به‌طور مستمر و پیوسته افتخار شاگردی این استاد بزرگ را برای خود حفظ نموده است.

وی نه‌تنها در خواندن آواز، بلکه در روش تدریس، آهنگسازی و حتی جواب آواز با پیانو، خود را مدیون و مرهون تعالیم و رهنمودهای استاد می‌داند.

از شانزده سالگی ساز می نواخت، اما نوازندگی را به‌طور رسمی و علمی، از سال ۱۳۷۷ در محضر زنده‌یاد استاد امید علی نحوی آموخت.

او پیانـو را به سبک ایرانی و به شیوه­ی آوازی مکتب اصفهان می‌نوازد و سرلوحه­ ی اهداف و برنامه­های خود  را در مباحث، آموزش، آهنگسازی، نوشتن کتاب موسیقی و تولید و ارائه آثار صوتی و تصویری

آشنا نمودن و علاقه­ مند کردن هنرجویان، به موسیقی اصیل و غنی ایرانی قرار داده است.

فعالیت‌های هنری:

تدریس ساز را از سال ۱۳۸۰ به دعوت استاد نحوی، در آموزشگاه ایشان و سپس در آموزشگاه‌های دیگر اصفهان آغاز نمود و موفق به دریافت کارت صلاحیت تدریس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

از سال ۱۳۹۴ نیز با تائید و دریافت مدرک صلاحیت تدریس آواز از جانب استاد شاهزیدی، آموزش هنرجویان متوسطه­ ی آواز را در آموزشگاه استاد بر عهده دارد.

همچنین تجربه ­ی هفت سال همکاری با سازمان بهزیستی، به‌عنوان موسیقی‌درمانگر و داوری مسابقات سرود مدارس را نیز در کارنامه­ ی هنری خود دارد.

کتاب‌های بیر پارسی، پیانیست پارسی و تئوری پارسی درزمینه‌ی آموزش پیانو و کیبورد، از تألیفات وی است که در بسیاری از آموزشگاه‌های سراسر کشور به‌عنوان کتاب پایه‌ی آموزشی تدریس می­ گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *